Ubisoft, Splinter Cell Remake’in erken konsept tasarımlarını paylaştı
Ubisoft, yaklaşmakta olan Splinter Cell Remake için bir dizi konsept tasarımı paylaştı ve şirket, oyun serisinin geleceği için “iyi bir temel” sağlayacağını umuyor.
SPLINTER CELL REMAKE’İN KONSEPT TASARIMLARI YAYINLANDI
Geçtiğimiz Eylül ayında Ubisoft, 2002’de piyasaya sürülen Splinter Cell’in tekrar üretimini duyurdu ve şirket öyküyü “modern bir izleyici kitlesi” için tekrar işleyeceğini açıkladı.
Splinter Cell Remake grubunun dört üyesiyle kreatif yönetici Chris Auty, teknik yönetici Christian Carriere, kıdemli oyun dizayncısı Andy Schmoll ve yardımcı düzey tasarım yöneticisi Zavian Porter, “erken konsept sanatı” dizaynını paylaştı
Auty, “Bu sadece bir remaster değil, sıfırdan inşa ediliyor” dedi. “Tüm içeriği sıfırdan yapabiliyoruz. 20 yıl sonra bir yeniden yapımla, arsaya, karakterlere ve orijinal oyunun genel hikayesine bakabilir ve özellikle iyi yaşlanmamış olabilecek küçük şeylerde bazı iyileştirmeler yapabiliriz. Hikayenin özü, deneyimin özü orijinalinde olduğu gibi kalacak.”
Ubisoft’un hala “üretimin başında” olduğunu söyledi. Hiçbir şeyi aceleye getirmek istemiyoruz. Oyunu kesinlikle çivilediğimizden emin olmak istiyoruz. Mümkün olan en iyi oyunu yapmaya odaklanmak için bir süre karanlık olacağız.”
Porter şunları ekledi: “Bu üst düzey yeniden yapımı yaratmayı ve kaliteyi mümkün olduğunca zorlamayı hedefliyoruz, bu da franchise’ın ilerlemesi için yeterli bir temel oluşturmalıdır.”